På vegne av ECIT Norian AS søker vi Business Development Manager til nyopprettet stilling. ECIT Norian har hovedfokus på levere regnskap- og lønnstjenester til både små og store virksomheter gjennom en internasjonal leveransemodell kombinert med stor grad av automatisering gjennom interne systemkonsulenter eller RPA utviklere. ECIT Norian opplever stor vekst og ser nå etter deg som ønsker være med å sette premissene for selskapets videre vekst og utvikling.
Som Business Development Manager i ECIT Norian vil du sitte tett på forretningen, herunder lede og følge opp prosjekter innenfor ulike segmenter. Videre vil du ha en sentral rolle i utvikling av strategi, samt implementere og overvåke disse initiativene. Rollen vil også bistå med oppfølging av spesielt viktige kunder og sørge for at disse blir ivaretatt på best mulig måte.
Vi ser etter deg som er godt forankret faglig innen regnskap/økonomi, med evne til å se muligheter og gjennomføre videre utvikling. Du er ambisiøs, har et "sultent" mindset og sterke mellommenneskelige egenskaper. Videre er du strukturert, selvgående og ikke redd for å utfordre etablerte sannheter. Stillingen vil kreve tid i å bygge egen kompetanse og forståelse av virksomheten, så tålmodighet er også en viktig faktor for å lykkes i rollen.
Stillingen rapporterer til daglig leder for den norske virksomheten og er lokalisert ved ECIT Norian sine kontorer i Oslo, Drammen eller Tønsberg. For mer informasjon rundt denne muligheten ta kontakt med ECIT Employ ved daglig leder Markus Kleven Skustad. Alle henvendelser behandles konfidensielt.
Arbeidsoppgaver og ansvar
- Bistå og følge opp segmenteiere i ECIT Norian
- Lede og drive prosjekter på tvers av segment
- Bistå med utvikling av strategi, og implementering / oppfølging
- Bistå med salgs- og markedsmateriell
- Bistå med oppfølging av nøkkelkunder (enterprice)
- Kontraktsforhandling
- Utvikle en kultur som støtter ECIT Norian sine verdier og en helhetlig verdikjede
- Identifisere og synliggjøre mulig operasjonell risiko
- Bidra med god økonomistyring og legge til rette for god beslutningsstøtte
Ønskede kvalifikasjoner
- Høyere økonomisk utdannelse
- Minimum 5 års relevant arbeidserfaring
- Bransjeforståelse
- God forretningsforståelse
- Gode analytiske ferdigheter
- Gode kommunikasjons- og formidlingsevner
Personlige egenskaper
- Sterk gjennomføringsevne
- Tar initiativ, driver prosesser og er selvgående
- Stor arbeidskapasitet med evne til å prioritere arbeidsoppgavene
- Utviklings- og løsningsorientert
- Strukturert, nøyaktig og analytisk sterk
- Engasjert og opptatt av å levere gode resultater
- Gode kommunikasjonsevner
- Lederegenskaper